Bijnaaa 2 maanden

10 april 2017 - Paramaribo, Suriname

Oepsss, het is alweer bijna een maand geleden dat ik iets op mijn blog plaatste, sorryyyy mensen! Het gaat heel goed met mij en het is echt genieten hier!

Afgelopen weekend zijn we naar Bakaaboto geweest. Na een busrit van ongeveer 4uur kwamen we aan. Eerst even lekker zwemmen met z'n allen en daarna een wandeling door het bos... toen we uit het bos waren hebben we rijst met vis gegeten, mmm! We hebben daar in hangmatten geslapen aan het meer, het verbaast me hoe goed ik in zo'n hangmat slaap. De volgende dag zijn we met een bootje naar het Brokopondo meer gevaren. Daarna gingen we door naar twee dorpjes, dat was heel mooi om eens mee te maken.

Over twee daagjes heb ik lekker vakantie t/m 2 mei! 14april gaan we weer op trip voor 4dagen naar Voltzberg!

XXX liefs

1. Chris:
    10 april 2017
    Wederom prachtige verhalen Elvisje!! Genieten met volle teugen heet zoiets! en...............je mamsie en je zussie komen ook nog effe bij je buurten volgende week! Fantastisch toch??
    Ik blijf je volgen hoor, ook al zit ondergetekende 16 DAGEN met jouw tante W in Californië!
  2. Papa mama:
    11 april 2017
    Leuk Ell!! Waááát.... de 14e weg???.... dan moeten we skypen, bellen en hard voor jou zingen!!!!!!!!!! Nee hoor,.. komt helemaal goed! Lekker genieten en oppassen voor die harige spinnen :( brrrrrr. Veeeeel kusjes, liefs van ons xxxxx en Twissss X
  3. Marjolein:
    11 april 2017
    Wat leuk!!! Nog maar eventjes lief zusje en dan zijn we daar ook weer! Jeeej Ga je helemaal plat knuffelen! Leuk verhaal weer!!

Dikke kus en knuffel!
    Mis jou & love you
  4. Andre en corrie:
    Hoi elmarije
    Leuk jeverhaalweer te lezen. Enkele leuke foto's je hebben goed naar je zin.bijna over de helft zeker.. Groetjes ons.