Precies één maand

13 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Ja, het is weer tijd voor een verhaaltje en toch wel een bijzondere want ik zit hier vandaag precies één maand! Echt, de tijd is voorbij gevlogen.. waar ik in het begin nog dacht waar ben ik beland en kan ik asjeblieft een aftelkalender in elkaar knutselen, wil ik nu juist dat de dagen meer uren zouden hebben en elke dag 100x overdoen. Het is hier super!

Afgelopen weekend zijn we naar Bigi Pan (zie foto's) geweest met bijna heel het huis en nog een huis uit de Prinsessenstraat. Een hele mooie en gezellige trip met z'n allen. Vandaag is het een feestdag in Suriname (lentefeest van de Hindoestanen) en dat wordt Holi Phagwa genoemd. Iedereen gaat de straat op en er wordt van dat kleurpoeder op je gegooid.. misschien kan ik er beter een blog over schrijven als het feestje afgelopen is!
Gisteravond zijn er nog twee meiden aangekomen. We zitten hier nu met 17 meiden en één jongen en over ongeveer een weekje komen er nog twee meiden!

Nou, lieve mensen, tot de volgende weer!
XXX Ell

1. Mirthe:
    13 maart 2017
    Ha lieve Ell, leuk leuk! Bigi Pan ben ik ook geweest. Gaaf he een huisje midden op het water. En hopelijk vandaag niet je mooiste kleren aan want Holi Phagwa wordt één grote kleurenbende :-) Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Leuk ook he alle aandacht op straat? he pssssstt bakra HAHA! Lekker genieten. Liefs!
  2. Chris:
    13 maart 2017
    Ons Elvisje is aan het genieten!! De bloemetjes worden buiten gezet!
    Elvisje on tour! Have fun Elvis!!!!
  3. Anique:
    14 maart 2017
    Leuk El! Fijn dat je t naar je zin hebt!