Wat was het mooi!

7 maart 2017 - Paramaribo, Suriname

Wat was het mooi, geweldig & super! Gisteravond is mijn familie teruggegaan naar Nederland, maar wat hebben we genoten, echt wauw haha! We hebben gelachen en gehuild (dat vooral toen ze weggingen)
Zoveel gezien met z'n allen en tripjes gemaakt!

We zijn op dagtrip geweest naar nieuw amsterdam, plantage rust en werk, ondertussen dolfijnen gespot en 's avonds kaaimannen gevangen! We zijn naar de Colakreek en Brownsberg geweest. We hebben een kanotour gedaan en overnacht in een hangmatje midden in de jungle.. en nog veeeeel meer, ja ik kan hier uren over schrijven, maar dat zal voor jullie gaan vervelen haha! Bij de foto's heb ik er nog wat toegevoegd van deze prachtige dagen!

Owja en bij Video's is er een filmpje toegevoegd van de onvergetelijke kanotour!

HET WAS GEWELDIG!

XX Ell

1. Brigitte:
    7 maart 2017
    Super......geweldig dat jullie saampjes zo genoten hebben......
    Geniet nog lekker verder. ...xxx
  2. Boud:
    7 maart 2017
    Van dat jullie het leuk hebben gehad, Geniet er verder van, wij zullen de familie wel opvangen. Boud
  3. Anneke Hinterwaller:
    7 maart 2017
    Wat leuk om al je verhalen te lezen. Blij dat t zo leuk is geweest met je familie. Zal wel even tegen gevallen zijn toen ze weg gingen. Geniet er verder van xx
  4. Chris:
    7 maart 2017
    En nu weer met beide benen op de grond Dielies! De studie en de arbeid wacht weer op jullie. Jullie herinneringen aan Suriname zul je nooit meer vergeten: no Spam, relax, maak je niet druk! Wat een indrukken!
    Elvisje: sterkte zonder die Dielieclub! Wat een crisis voor jou. Geniet verder van alles daar en blijf je ervaringen noteren in je blog hoor!

CrisCrisis
  5. Ita:
    7 maart 2017
    Geweldig! Wat fijn dat jullie het zo goed hebben gehad met elkaar. Ben benieuwd naar alle verhalen. Heel veel plezier de komende maanden El en lekker blijven genieten. Voor je het weet ben je weer in het stressende Nederlandje.
  6. Papa mama:
    9 maart 2017
    Wat hebben we met z'n allen genoten!! Paramaribo, de stad, Rubens productenhal ( en de ratten die er liepen, hahaha), de Waterkant, Nieuw Amsterdam, de plantages, Fort Zeelandia, de kaaimannen, de vieze supermarktjes, de heerlijke restaurantjes, de schildpadden en die rot muggen :( , de geur van Deet en Braamsberg met de watervallen, de gammele busjes en al het getoeter....té veel om op te noemen...maar bovenal was het hééééérlijk om weer even "compleet" te zijn!!!! Lieve Ell, veel plezier en geniet van de Salsa lessen (hihi) en..... tot snel!!!!! xxxxxxxx