Zussie jarig

11 mei 2017 - Paramaribo, Suriname

Vandaag is het 11 mei, mijn lieve zus is vandaag 25 jaar geworden! Gefeliciteerd en maak er een mooi dagje van!

Het is alweer een week geleden dat Mama en Mar terug naar Nederland vlogen. We hebben weer 14 hele mooie dagen samen mogen beleven, hier in het warme Suriname. Na de vakantie was het ook weer tijd om aan stage te beginnen, de laatste 5 weken op de school. De stageopdrachten en het onderzoek ben ik nu aan het afronden.

Over ongeveer een maandje vlieg ik naar Curacao voor een heerlijke vakantie van 10 dagen, ik kan niet wachten! Daarna ben ik nog 10 dagen in het studentenhuis en de laatste 2 weken komt Daphne langs, daar heb ik heeeel veel zin in! Daarna vliegen we samen terug naar Nederland. Voor sommige meiden in het huis zit hun stageperiode er bijna op en zullen zij terugvliegen naar Nederland, dat zal af en toe wel even moeilijk worden, want het is heel gezellig met z'n allen!

Veel liefs,
Ell

1. Andre en corrie:
    11 mei 2017
    Hoi meiske . Leuk om te horen weer dat je ma en zus erweer wareen het leuk was . Fijn dat je bezoek krijgt.en dat je het naar je zin hebt. Veel liefs andre en corrie xx
  2. Chris:
    11 mei 2017
    Elvisje!!!!!!! Kurasaus!!! Daar zijn jouw Dinkies ook geweest. Geweldig !! Veel plezier!!
  3. Mirthe:
    12 mei 2017
    Hee lieve Ell, jij geniet er lekker van! Succes met je laatste weken stage en alles afronden voor school, daarna weer lekker VAKANTIE! Brassa!
  4. Papa mama:
    12 mei 2017
    Wij komen óók naar Curaçao............................................................grapje :)
    xxxxxxx-jes