Eerste week voorbij

19 februari 2017 - Paramaribo, Suriname

De eerste week zit er al bijna op (dat ging best snel), ik denk dat wanneer we hier helemaal gewend zijn dat de weken echt voorbij vliegen! Afgelopen dagen zijn we een paar keer naar het Surinaams Pedagogisch Instituut geweest om kennis te maken met onze stagebegeleider en om te zien waar we stage gaan lopen.. Nou, nou dat was een giller.. Zoë, Moniek en ik gaan op dezelfde plek stage lopen en het leek ons een goed idee om daar eens op de fiets naartoe te gaan. Na 78uur fietsen met (voor je gevoel) 572graden op je Nederlandse huidje, hadden we het gevonden. Toen we thuiskwamen gelijk het zwembad in en daarna leek het mij een goed idee om lekker in de hangmat te chillen.. wat denk je, ga ik ernaast zitten haha! Gisteravond zijn we met onze huisgenootjes naar Tequila geweest, dat is een cafe waar heeel veel Nederlandse studenten zijn en het erg gezellig is! Vandaag gaan we nog lekker rustig aan doen en morgen beginnen aan de stage waar ik erg benieuwd naar ben!
Ohjaaa, aanstaande donderdag komen Papa, Mama, Mar, Bart en Mano woehoeee!!

XXX, Ell

1. Jessica:
    Heylaaa El,
    Jeetje weer al een week voorbij..
    Wat leuk om te lezen dat het goed gaat, vooral onder mekaar dat is toch altijd maar afwachten .
    Nog eventjes wachten en kan je je familie laten zien waar jij verblijft, oe leutig is dadde mah..
    Herl veel succes morgen Groetjes Jess
  2. Thijmen & Nicole:
    Hoi El,
    Lekker fietstochtje heb je gedaan. We zien je al gaan en bezig.
    Smeer dat Nederlandse huidje goed in, niet te krokant terugkomen. Groetjes van je stoere, sterke neef en zijn vrouw.
  3. Anique:
    19 februari 2017
    Veel succes op je stage !! leuk je verhalen !
  4. Kelly:
    Hee El!

Wat leuk om je verhalen te lezen.
    Heb je daar toch maar even laten zien dat wij Nederland als fietsland bekend staan!
    Veel succes op je stage en ben erg benieuwd naar je verhalen!!
    Op het moment zitten daar ook Fontys Pabo studenten, oude klasgenoten van mij van in Tilburg!

Xx
  5. Chris:
    19 februari 2017
    O Elvisje. Prachtig je hangmatverhaal! Op Galibi viel ik ook uit m'n hangmat waar we s nachts in sliepen. T zit dus toch in de familie!
    Veel plezier hoor en succes met je stage want daar ga je toch voor naar Suriname?
  6. Papa mama:
    20 februari 2017
    Hihi...leuk Ell. ..zie papa al in die hangmat kruipen...lache!!!!!! Lekker fietsen lijkt ons óók heeeel leuk..lekker in t zonnetje haha. Tot donderdag, nog 3 nachtjes slapen. .woehoeeee xxxxxxx
  7. Opa en oma:
    20 februari 2017
    Lieve lieve Ell,
    Wat fantastisch bij je, we willen meteen met je ruilen! Wij zitten hier in de miezer en verlangen ook naar een 2 persoonshangmatje haha!! Heeeel veeel xxxxx-jes voor se lieve kind in se nekje.
  8. Marjolein:
    21 februari 2017
    Waah Haha wat mooi! Ik zie je al fietsen en die hangmat Te mooi! Donderdag zijn we daar, is nog niet te beseffen hoor. Spannend!! Leuk zo je blog!
    X dikke kus Mar